Over ons
Missie
Al meer dan 25 jaar zet Finestra zich in om een essentiële bijdrage te leveren aan een optimale woonkwaliteit.
Visie
Dankzij onze innovatieve Finstral ramen beïnvloeden wij sterk de woonkwaliteit van ieders woning en geven we onze klanten een vrij en veilig gevoel in hun eigen thuis.
Wij streven elke dag naar een samenwerking met onze klanten waar vertrouwen doorheen het hele proces voorop staat. Vanaf het eerste contact, tot de plaatsing door onze collega’s en tenslotte de nazorg, handelen wij als een uiterst betrouwbare en correcte partner voor al onze klanten.
Altijd welkom in één van onze showrooms,
Stijn van Grinsven & Lindsay Lauwers, Finestra nv.
Team Finestra
'Teamwork makes the dream work'
Wij zijn trots op onze enthousiaste en competente medewerkers. Ieder met zijn talenten en eigenschappen op persoonlijk en professioneel gebied. Zonder hen kunnen wij geen ramen verkopen en plaatsen. Zonder hen geen tevreden klanten! Hieronder een overzicht van Team Finestra.
Onze dienst plaatsing
Onze dienst plaatsing bestaat uit 3 plaatsingsploegen die ondersteund worden door een logistiek verantwoordelijke, een technieker dienst-na-verkoop en een projectleider. Oplossingsgericht en efficiënt werken, dat is waar onze dienst plaatsing voor staat.
Werfleider
Steven Van Der Avoort
Logistiek
Ronny De Hert
Onze adviseurs
Onze adviseurs begeleiden u vanaf de eerste kennismaking tot na de oplevering van uw project. Dankzij hun enthousiasme en jarenlange ervaring staan zij u bij met raad en daad. Advies en dialoog zijn waarden die zij hoog in het vaandel dragen.
Bedrijfsleiding + adviseur
Stijn van Grinsven, stijn@finestra.be
Adviseur regio Kempen & Antwerpen
Jozef Casteels, jozef@finestra.be
Adviseur regio Kempen & Antwerpen
Jan Smulders, jan@finestra.be
Adviseur regio Kempen & Antwerpen, Marketing
Roel Grieten, roel@finestra.be
Team technische dienst
Onze technische dienst zorgt voor de detailopmeting bij u ter plaatse, het klaarmaken van uw dossier voor productie en de uiteindelijke bestelling en opvolging ervan bij onze partners. Geen dossier is te ingewikkeld voor onze opmeters!
Technisch opmeter
Tom Van Herck, tom@finestra.be
Team planning
Onze dienst planning plant de uitvoering van uw project en de opvolging ervan in. Na de installatie van uw ramen staan zij in voor een vlotte dienst-na-verkoop en snelle service-na-plaatsing. 'Goede afspraken maken goede vrienden' is hun credo.
Planning
Christophe Leysen, christophe@finestra.be
Planning & Werfleider
Steven Van Der Avoort
Service na plaatsing
Danny Van Echelpoel
Team administratie
Onze dienst administratie zorgt voor een feilloze administratieve opvolging van uw dossier. Zij helpen u graag verder met al uw vragen omtrent uw bestelling, premies, facturatie en betalingen.
Bedrijfsleiding
Lindsay Lauwers, lindsay@finestra.be
Dossieropvolging & onthaal
Ann Diels, ann@finestra.be
Familiebedrijf
Finestra, een familiebedrijf dat gegroeid is uit de ervaring en het enthousiasme van Cor van Grinsven en zijn inmiddels overleden vrouw Christine Dijckmans. Sinds 2007 staan zoon Stijn van Grinsven en vrouw Lindsay Lauwers mee aan het roer van Finestra. In 2022 nemen Stijn en Lindsay de fakkel definitief over.
Samen gaan wij als team iedere dag op zoek naar oplossingen op maat van onze klanten. De filosofie van bij het begin: een selectie van uitzonderlijk kwalitatieve ramen en deuren aanbieden.
Steeds welkom in onze showrooms!
Altijd met vriendelijke groeten,
Team Finestra.